Asistent/ka prodeje a backoffice
Popis pracovní nabídky
Do našeho týmu hledáme obsluhu naší prodejny s textilem a produkty pro zdraví. Co budeš mít na starosti: – Obsluha zákazníků na prodejně (pomoc s výběrem, osobní odběry zboží, samotný prodej) – Udržování chodu celé prodejny (zajištění, aby vše bylo vystaveno a byly všechny produkty v příručním skladu, čistota prodejny a zboží dle aktuální sezóny) – Hmotnou odpovědnost za prodejnu – Backoffice – částečně zapojení do oblasti marketingu – vyřizování individuálních objednávek od zákazníků, pomoc s obsluhou soc. sítí, práce v účetním programu Pohoda, kancelářském balíčku Gsuite apod.
Požadujeme
Co od tebe očekáváme: – Odpovědnost a spolehlivost – Obchodního ducha – Dokážeš si práci zorganizovat – Základní znalost účetnictví (faktura, příjem, prodej) – Prozákaznický přístup
Nabízíme
příspěvek na stravování , mobilní telefon, zaměstnanecké slevy na produkty, práce v mladém kolektivu, kde ti každý rád předá své zkušenosti. Férové jednání a stabilní zázemí prosperující firmy.