Telefonista/ka
Inzerát není AKTIVNÍ
Popis pracovní nabídky
Hledáme zkušeného prodejce domácích internetových služeb. Budete aktivně obvolávat naše stávající zákazníky, přijímat telefonické objednávky i prodávat služby při osobním jednání v zákaznickém centru společnosti Avonet v centru Zlína. Postaráte se o to, aby zákazníci vždy využívali aktuální služby k jejich maximální spokojenosti a aby žádný jejich dotaz nezůstal bez odpovědi. Očekáváme zákaznicky orientovaného kandidáta se zkušenostmi s prací v call centru.
Požadujeme
- vynikající komunikační schopnosti, znalost netikety a pravidel telefonování
- zkušenosti s prací v call centru
- zákaznicky orientovaný přístup (úsměv, vysoká empatie, snaha pomoci, aktivní péče)
- kultivované, příjemné a v každé situaci přiměřené vystupování
- velmi dobrá znalost internetových služeb a práce na PC
- ochota učit se novým věcem
- bezúhonnost (výpis z rejstříku trestů)
Uvítáme
- praxe v poskytování zákaznických služeb
- zájem o obor telekomunikací a technologie
- řidičský průkaz skupiny B
- znalost anglického jazyka
Nabízíme
- motivační finanční ohodnocení dle obchodních výsledků od 20 000 Kč
- možnost dalšího vzdělávání v perspektivním oboru
- zaměstnanecké benefity (nadstandardní domácí připojení k internetu, zvýhodněné zaměstnanecké tarify mobilního volání, stravenky, Sick Days, příspěvek na rekreaci, zdraví, sport a kulturu, penzijní a životní pojištění)
- klimatizované kanceláře v atraktivním nekuřáckém pracovním prostředí v centru Zlína
- profesní růst dle vašich schopností
Našim cílem je být dlouhodobě lídrem na místním internetovém trhu. Chcete na tom pracovat s námi?
Možnost ubytování
Příspěvek na ubytováníJiná sdělení
Máte-li zájem o nabízenou práci, zašlete nám:
- strukturovaný životopis s vaší fotografií (kdo jste a jaké máte zkušenosti)
- motivační dopis s uvedením požadované pozice (proč u nás chcete pracovat)
Do výběrového řízení vás můžeme zařadit jen při splnění výše uvedených podmínek.